Sydney 28 januari – 10 februari - Reisverslag uit Sydney, Australië van leo en jeane - WaarBenJij.nu Sydney 28 januari – 10 februari - Reisverslag uit Sydney, Australië van leo en jeane - WaarBenJij.nu

Sydney 28 januari – 10 februari

Door: Jeane

Blijf op de hoogte en volg leo en jeane

10 Februari 2014 | Australië, Sydney

Sydney 28 januari – 10 februari

Nog eventjes een klein berichtje. Het is tevens het één na laatste bericht maar wel het laatste bericht uit Australië. Het allerlaatste bericht komt uit Nederland.

We hebben de auto verkocht. Onze Animal heeft een ander baasje gekregen. We hebben hem op Gumtree gezet. Dat is net zo iets als Marktplaats. En hij is verkocht. En toen!!!!!!.

Na wat overleg en informatie hebben we een klein tentje gekocht voor de laatste twee weken. En we moeten zeggen. Dat ligt ook uitstekend. We kunnen nu zelfs zitten in ons bedje. De twee stoeltjes en tafel hebben ze laten staan. Dus dat was mooi meegenomen. Kunnen we nog zitten ook. Dus al met al .

We hebben een “5 sterren accommodatie” voor de laatste 2 weken.

Verder zijn er op de camping zat koelkasten, BBQ’s en keukens . Dus koken en zo is goed te doen. En al zitten we wel wat verder van het winkelcentrum, bij de receptie verkopen ze ook “vers” brood en melk. En we hebben genoeg te eten gehaald om het einde van de vakantie te halen. Dat hopen we dan maar. Tot nu toe klopt het aardig. De combinaties zijn soms wat vreemd maar dat hoort er bij. Je moet tenslotte zo weinig mogelijk over houden.

Omdat het openbaar vervoer dichtbij is hebben we ook geen auto meer gehuurd. Dat vinden we niet nodig. We hebben ook niet meer zo’n zin om nog stukken te gaan rijden. Dus waarom dan nog iets huren. We hebben genoeg gezien en gedaan. En een beetje uitrusten van al die indrukken van het afgelopen jaar daar is ook niks mis mee.

We zijn in de stad met Christine en David wezen lunchen op een prachtige lokatie met uitzicht over het water. Een fantastische lunch en heel gezellig en we hebben lekker zitten babbelen in Engels en Nederlands.

Voor de laatste week doen we het rustig aan en gaan nog heerlijk genieten van het park waar we in bivakkeren en met al het wildlife wat je bij je tent komt bezoeken. En dan heb ik het over parkieten,meg pies (zwart witte vogels, nog wat kleine vogeltjes, salamanders, possums en natuurlijk die honds brutale cucabarru’s die het eten van je bord jatten.

Hier weer de kopiëren en plakken link

• 10 Februari 2014 - 09:05

Linda:

jajaja nog maar 1 week en dan landen jullie weer op nederlandse grond. Het is hier helaas voor jullie (en eigenlijk ook voor ons) erg nat en fris, de wind giert. En ik zal jullie winterjassen klaar hangen.

Wat een mooi onderkomen hebben jullie nu , echt vijfsterren; een zwembad, genoeg keukenvoorzieningen, een gekoelde ruimte en natuurlijk zitten op je eigen slaap plek. Dat moet geweldig zijn.

dikke kus linda

• 10 Februari 2014 - 11:20

Lucy:

Hoi Hoi

Ja wel jammer van het autootje, maar ja heeft hij weer een nieuw baasje.

Inderdaad nu een luxe onderkomen met eigen terras en keuken.

Zal wel wennen zijn hier ivm het weer, maar vandaag valt het mee, maar geen winter gehad.

Zie jullie snel fijne terugreis.

groetjes Lucy

• 10 Februari 2014 - 13:20

Maria En Klaas:

Ja hoor nog even dan is jullie reis ten einde.
    Het is zeker een 5 sterren onderkomen. Nu geniet er nog maar even van en breng wat mooi weer mee, want hier is het nat en veel wind.
    Goede vluchten en tot snel Kus Maria en Klaas

• 10 Februari 2014 - 17:01

Pa En Ma:

Hallo allebei, voor de laatste keer!
    Toch nog gezellig zo'n weekje camping, even niets doen en je tijd uitzitten.
    Af en toe met andere mensen kletsen
    Wij wensen jullie een heel goede vliegreis en tot ziens in Nederland!!!

groetjes en kus, knuffel van ons.

• 11 Februari 2014 - 11:49

Yvonne:

Hoi hoi,

Ik denk dat jullie thuis moeten wennen aan de grootte van je huis.
    En inderdaad eerst alles maar even laten inwerken van het afgelopen jaar,

Liefs, Yvonne

• 11 Februari 2014 - 16:39

Henk En Ineke Helmes:

Fantastische belevenissen hebben jullie meegemaakt veel genoten en nu heerlijk weer naar huis.

WELKOM THUIS.

• 13 Februari 2014 - 14:50

Pilar En Cor:

Hoi Utrechtse Aussies,

Een hele fijne terugreis gewenst.

Dikke kus en tot snel.

Liefs, Plar en Cor