De voorbereidingen voor Australië - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van leo en jeane - WaarBenJij.nu De voorbereidingen voor Australië - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van leo en jeane - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen voor Australië

Blijf op de hoogte en volg leo en jeane

15 Augustus 2012 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal.
Wij zijn druk met de voorbereidingen voor onze reis naar Australie

• 12 Januari 2013 - 10:15

Joke De Vries:

Hallo Jeane en Leo,
    Ik vind het helemaal geweldig, om er vanaf het eerste uur bij te zijn. Dus heb ik alvast jullie site opgezocht en alvast de voorbereidingen in mijn computer gedaan. Heel veel succes met jullie voorbereidingen en dat de vakantie voorspoedig mag verlopen.
    Zie jullie nog bij de Brunch op zondag 24 februari 2013.
    Hartelijke groet - Joke de Vries

• 13 Februari 2013 - 11:18

Hans Nijhoff:

Hallo Leo en Jeane, het word nu wel heel spannend, nogmaals goede reis en geniet ervan.
    Gr. Hans

• 14 Februari 2013 - 22:12

Jose Chicoma:

Leo jullie gaan een prachtige reis tegen moet, we zijn zelf 2x geweest, pas op voor de redback spider,en laat je niet verleiden tot een box wedstrijd met een oude grijze kangaroo ,en geniet van de ruimte, die is er in overvloed , en no worry,s.
    the australian women are made for comfort,not for speed.

SEE JA MATE !!!! ( groet José ). :)