Moederdag - Reisverslag uit Kununurra, Australië van leo en jeane - WaarBenJij.nu Moederdag - Reisverslag uit Kununurra, Australië van leo en jeane - WaarBenJij.nu

Moederdag

Door: Leo enJeane

Blijf op de hoogte en volg leo en jeane

11 Mei 2013 | Australië, Kununurra

Voor alle moeders groot en klein, jong en oud

EEN FIJNE MOEDERDAG MET VEEL ZON

groetjes Leo en Jeane uit de Bungle Bungle NP

Deze link kopieren en plakken

• 11 Mei 2013 - 08:09

Pilar En Cor:

Hoi Utrechtse Aussies,

Lief dat jullie aan de moeders denken, in julie familie en vrienden kring, terwijl jullie zelf (Jeane:-), zover weg zijn van de eigen kinderen en kleinkinderen, waardoor Moederdag, anders is dan voorgaande jaren. Goh, wat een lange zin. Bij een cursus Nederlands, zouden er, al drie rode strepen doorheen zijn gehaald, hahaha.

We hopen voor jullie dat de Internetverbinding top is en alle kinders, zich met lieve Moederdag teksten, knuffels en kusjes, even aan jullie laten zien.

Veel plezier verder en ook voor jullie, een fijne Moederdag ;-x)

Liefs,

Pilar & Cor

• 11 Mei 2013 - 08:52

Linda:

Jij ook fijne moeder dag
    lieve mamma
    DIKKE KUS linda

• 11 Mei 2013 - 09:15

Marion:

jij ook een fijne moederdag mama!!

kus marion

• 11 Mei 2013 - 10:45

Lucy:

Lieve Jeane

Jij ook een fijne moederdag, nu zo ver weg en zonder je kinderen en kleinkinderen.

Maak er een mooie dag van, doen wij ook.

dikke kus ook voor mijn broer(tje)

Lucy

• 11 Mei 2013 - 11:13

Yvonne:

He Jeane,

Een andere moederdag dan anders maar er wordt zeker aan je ( jullie) gedacht,

Dikke kus, Yvonne

• 11 Mei 2013 - 13:28

Francien:

Lieve Mama,

Jij ook vast een fijne moederdag voor morgen, misschien zien we jullie morgen ochtend nog op skipe....

Ook een dikke kus voor papa!

En weer leuke foto's, nu heb ik het filmpje van de krokodil ook bekeken, brrr als ie maar niet te dichtbij komt is het wel leuk,hahaha

Ook een dikke kus van Eva.

Die gaat als jullie terug zijn ook mee hardlopen, we hebben gister sport schoenen gekocht (van barbie natuurlijk) en als ze deze schoenen nu aan heeft loopt ze niet meer maar alles word rennend gedaan,hahaha.
    We laten ze wel zien als we jullie weer spreken.

Kus van ons drietjes.